cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

flyOK

flyOK

Česko/anglicko/ruský palubní časopis pro cestující letecké společnosti České aerolinie

Prestižní magazín s mezinárodním dosahem a nadstandardní čteností – to je flyOK, in-flightový časopis společnosti ČSA. Nepostradatelný průvodce na letech OK, který inspiruje, informuje, baví, pomáhá. Obsahuje reportáže z evropských destinací, představení zajímavostí České republiky, inspirující témata, novinky a produkty ČSA,  informace o palubních službách. Čas, který čtenář stráví dobou letu, umožňuje magazínu efektivně oslovit spotřebitele. Pasažéři nejsou ovlivňováni standardními vjemy běžného života (telefon, e-mail, rádio, televize). Pozornost je tak plně věnována časopisu umístěnému v kapse sedadla.

O ČSA

České aerolinie jsou vlajkovým leteckým dopravcem České republiky, poskytujícím své služby
od října 1923. Patří mezi pět nejstarších leteckých společností na světě. Základní činností Českých aerolinií je přeprava cestujících na pravidelných linkách, na nichž v roce 2015 přepravily více jak 2 miliony klientů. V letovém řádu Českých aerolinií pro letní sezónu 2016 figuruje 46 destinací ve 23 zemích světa, další desítky spojení ČSA nabízí ve spolupráci se svými leteckými partnery na bázi vzájemného sdílení kódů. Hlavní bází Českých aerolinií je
Letiště Václava Havla Praha, další přímé spoje vypravují také z Ostravy, Karlových Varů, Bratislavy nebo Košic.

České aerolinie jsou součástí společenství dvaceti leteckých společností tvořící mezinárodní alianci SkyTeam. Díky členství v alianci mohou České aerolinie nabídnout svým zákazníkům široký výběr destinací, frekvencí a návazných spojení do celého světa.

Cílové skupiny

  • pasažéři letů ČSA
  • ženy, muži - 25-60 let
  • střední a vyšší třída
  • korporátní klientela
  • zahraniční cestující

Distribuce

  • na všech linkách Českých aerolinií
  • každý cestující má vlastní výtisk v kapse sedačky před sebou
  • na zahraničních pobočkách ČSA a promoakcích
  • ve vybrané síti nejvýznamnějších hotelů v Praze, Ostravě a Karlových Varech

Základní údaje

Náklad: 35 000 ks
Periodicita: 4x ročně (jaro, léto, podzim, zima)

Jazyková mutace

česko/anglicko/ruská

Jaro 2017

Obsah

  • Destinace: světoběžník s romantickou duší
  • Nové trendy: rychleji, úsporněji, efektivněji
  • Naše služby: naše cenové balíčky
  • Destinace: město láskou posedlé
  • Na vlastní oči: světová esa na české scéně
  • Kvalita a loajalita: OK Plus, OK Plus Corporate
  • Užitečné informace: OK plus Corporate
  • Mapy
  • Dárky

 

Vyšlo dne 20.3.2017

Formáty ploch a ceník inzerce

MEDIAKIT KE STAŽENÍ

Plocha Formát Rozměr
(mm)
Cena

Ceník základních ploch

2/1

400 x 250

(+ 3mm na spad)

220 000 Kč
1/1, spad

200x250

(+ 3 mm spad)

140 000 Kč
1/1, zrcadlo 168x210 140 000 Kč
1/2 168x104 80 000 Kč
   
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

280 000 Kč
2. strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

250 000 Kč
3. strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

190 000 Kč
5. strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

200 000 Kč
6. a 7. strana časopisu

200x250 2x

(+ 3 mm spad)

300 000 Kč

Harmonogram pro rok 2017

Mediakit ke stažení

Vydání Uzávěrka Datum vydání

04 - 06/17

30.01.2017 27.03.2017
07 - 09/17

27.04.2017

26.06.2017
10 - 12/17

31.07.2017

25.09.2017
01 - 03/18

30.10.2017

21.12.2017

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury.

Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Zdeněk Tvrdý
project manager
+420 226 257 728
Marek Hubač
vedoucí redakce
+420 226 257 724
Lucie Prchalová
project manager
Martin Nerad
project manager
+420 226 257 734
Martin Kubelka
project manager
+420 226 257 744
Sabina Bařinová
redaktorka
+420 226 257 735
Lucie Slováková
redaktorka
+420 226 257 735
Bc. Veronika Danešová
project manager
+420 226 257 743
Ing. Libuše Řezníčková
project manager
+420 226 257 732

Máte dotaz?