cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

flyOK

flyOK

Česko/anglicko/ruský palubní časopis pro cestující letecké společnosti České aerolinie

Prestižní magazín s mezinárodním dosahem a nadstandardní čteností – to je flyOK, in-flightový časopis společnosti ČSA. Nepostradatelný průvodce na letech OK, který inspiruje, informuje, baví, pomáhá. Obsahuje reportáže z evropských destinací, představení zajímavostí České republiky, inspirující témata, novinky a produkty ČSA,  informace o palubních službách. Čas, který čtenář stráví dobou letu, umožňuje magazínu efektivně oslovit spotřebitele. Pasažéři nejsou ovlivňováni standardními vjemy běžného života (telefon, e-mail, rádio, televize). Pozornost je tak plně věnována časopisu umístěnému v kapse sedadla.

O ČSA

České aerolinie jsou vlajkovým dopravcem České republiky a moderní evropskou leteckou společností poskytující své služby od října 1923. Patří mezi pět nejstarších aerolinií na světě. České aerolinie jsou zakládajícím členem Mezinárodní asociace leteckých dopravců (IATA) a od roku 2001 také členem globální aliance leteckých společností SkyTeam.

Základní činností Českých aerolinií je přeprava cestujících na pravidelných linkách, na nichž v roce 2016 přepravily více jak 2,26 milionu klientů. Díky spolupráci s leteckými partnery mohou zákazníci ČSA využívat v letošní letní sezóně pravidelné spoje do nebo z více než 110 destinací ve 45 zemích světa. Hlavní bází Českých aerolinií je Letiště Václava Havla Praha, další přímé spoje vypravují také z Ostravy, Karlových Varů, Bratislavy nebo Košic.

 

Cílové skupiny

  • pasažéři letů ČSA
  • ženy, muži - 25-60 let
  • střední a vyšší třída
  • korporátní klientela
  • zahraniční cestující

Distribuce

  • na všech linkách Českých aerolinií
  • každý cestující má vlastní výtisk v kapse sedačky před sebou
  • na zahraničních pobočkách ČSA a promoakcích
  • ve vybrané síti nejvýznamnějších hotelů v Praze, Ostravě a Karlových Varech

Základní údaje

Náklad: 35 000 ks
Periodicita: 4x ročně (jaro, léto, podzim, zima)

Jazyková mutace

česko/anglicko/ruská

Podzim 2017

Obsah

  • Naše tipy
  • Naše služby: Moje rezervace, Věrnostní program OK Plus
  • Destinace: První dáma Katalánska
  • Na vlastní oči: Vyrobeno v Česku
  • Jak na to: Načechraný výhled
  • Destinace: Žít a užít
  • Naše služby: Gourmet on Board
  • Mapy
  • Destinace: Sladké cestování
  • Užitečné informace: OK Plus Corporate, Na palubě, V pohodě ve vzduchu, Pravidla pro používání elektronických zařízení, Letadlový park
  • Dárky

 

Vyšlo dne 27.6.2017

Formáty ploch a ceník inzerce

MEDIAKIT KE STAŽENÍ

Plocha Formát Rozměr
(mm)
Cena

Ceník základních ploch

2/1

400 x 250

(+ 3mm na spad)

220 000 Kč
1/1, spad

200x250

(+ 3 mm spad)

140 000 Kč
1/1, zrcadlo 168x210 140 000 Kč
1/2 168x104 80 000 Kč
   
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

280 000 Kč
2. strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

250 000 Kč
3. strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

190 000 Kč
5. strana obálky

200x250

(+ 3 mm spad)

200 000 Kč
6. a 7. strana časopisu

200x250 2x

(+ 3 mm spad)

300 000 Kč

Harmonogram pro rok 2017

Mediakit ke stažení

Vydání Uzávěrka Datum vydání

04 - 06/17

30.01.2017 27.03.2017
07 - 09/17

27.04.2017

26.06.2017
10 - 12/17

31.07.2017

25.09.2017
01 - 03/18

30.10.2017

21.12.2017

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury.

Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Zdeněk Tvrdý
project manager
+420 226 257 728
Marek Hubač
vedoucí redakce
+420 226 257 724
Lucie Prchalová
project manager
Martin Nerad
project manager
+420 226 257 734
Martin Kubelka
project manager
+420 226 257 744
Sabina Bařinová
redaktorka
+420 226 257 735
Lucie Slováková
redaktorka, šéfredaktorka Globus Bonus; My a Globus
+420 226 257 735
Bc. Veronika Danešová
project manager
+420 226 257 743
Ing. Libuše Řezníčková
project manager
+420 226 257 732
Linda Pacourková
redaktorka
+420 226 257 741
Adam Mašek
redaktor
+420 226 257 741

Máte dotaz?