cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Czech Travelogue

Czech Travelogue

Anglicko/německý B2B časopis pro zahraniční management v cestovním ruchu

Dobré jméno České republiky a propagace její turistické nabídky jsou hlavní výzvou, se
kterou je připravován B2B magazín Czech Travelogue. Časopis zpřístupňuje a zpřehledňuje Českou republiku a pomáhá při rozhodování o skladbě zájezdů do ČR. Obsah magazínu respektuje sezónnost v cestovním ruchu a je sestavován v souladu s oficiální prezentací ČR v zahraničí a zaměřením veletrhů, na nichž je mj. distribuován. Jeho strategií je být čtenářům, zejména zahraničním profesionálům v cestovním ruchu, užitečným pracovním nástrojem. Témata jednotlivých čísel přinášejí to nejzajímavější z naší země a náměty, jak efektivně inovovat turistický produkt pro cílovou skupinu na základě aktualit z českých a moravských regionů, tipů na kulturní akce, informací o památkách, přehledů benefitů a cen hotelového trhu i nabídek trhu kongresové a incentivní turistiky.

Cílové skupiny

  • zahraniční profesionálové v cestovním ruchu
  • zahraniční touroperátoři, dopravci
  • zahraniční organizátoři a zadavatelé konferencí a kongresů
  • odborné asociace
  • vystavovatelé a návštěvníci nejvýznamnějších světových a tuzemských veletrhů cestovního ruchu

Czech Travelogue CzT Plus

Veletrhy – časopis je vedle adresného zasílání distribuován na zahraničních veletrzích

On-line – elektronická verze časopisu

Distribuce

  • adresná jmenovitá distribuce produkt manažerům s profesním zájmem o ČR
  • distribuce na zahraničních veletrzích
  • zahraniční zastoupení agentury CzechTourism a Česká centra ve světě
  • elektronický direct mailing s odkazem na on-line verzi časopisu na vybrané
    subjekty

Základní údaje

Náklad: 7 000 ks
Periodicita: 1x ročně
Forma:
tištěná, elektronická (on-line listovací) umístěná na významných portálech elektronických médií

Jazykové mutace

Anglicko/německá

 

2017

Obsah čísla

  • Czech Travelogue tip
  • Česká republika dnes
  • Fenomén
  • Regiony a města
  • Smysl pro historii
  • Zóna zdraví

Vyšlo: 4. 3. 2017

Harmonogram pro rok 2016

Mediakit ke stažení

Měsíc Uzávěrka Datum vydání
2017 23.01.2017 02.03.2017

Formáty ploch a ceník inzerce

MEDIAKIT KE STAŽENÍ

Plocha Formát Rozměr (mm) Cena
Ceník základních ploch
2/1 1/11/1

210x297

(+ 3 mm na spad)

(2x)

103 000 Kč
1/1 1/1

210 x 297

(+ 3mm na spad)

60 000 Kč
1/2 šířka 1/2 šířka 188 x 134
38 000 Kč
1/2 výška 1/2 výška 92 x 272 38 000 Kč
1/3 výška 1/3 výška 92 x 180
27 000 Kč
60 x 272
27 000 Kč
1/3 šířka 1/3 šířka 188 x 88 27 000 Kč
1/4 1/4 92 x 134
20 000 Kč
188 x 65
20 000 Kč
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

106 000 Kč
2. strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

85 000 Kč
3. strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

75 000 Kč
I. speciální inzertní strana 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

90 000 Kč
II. speciální inzertní strana 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

80 000 Kč
III. speciální inzertní strana 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

80 000 Kč
IV. speciální inzertní strana 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

70 000 Kč
 
Příplatek 10 % za umístění na konkrétní pozici.

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury. Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Mgr. Ivan Pirohanič
project manager
+420 226 257 733
Martin Nerad
project manager
+420 226 257 734
Martin Kubelka
project manager
+420 226 257 744
Ing. Libuše Řezníčková
project manager
+420 226 257 732

Máte dotaz?

Czech Travelogue je v produkci C.O.T. media od roku 2006. Některá níže uvedená vydání (do roku 2009) lze číst on-line v listovací verzi PDF.

2016

2008

1/2008 aj/nj 1/2008 aj/nj
2/2008 aj/nj 2/2008 aj/nj
3/2008 aj/nj 3/2008 aj/nj
4/2008 aj/nj 4/2008 aj/nj
5/2008 aj/nj 5/2008 aj/nj
6/2008 aj/nj 6/2008 aj/nj

2007

1/2007 aj/nj 1/2007 aj/nj
2/2007 aj/nj 2/2007 aj/nj
3/2007 aj/nj 3/2007 aj/nj
4/2007 aj/nj 4/2007 aj/nj
5/2007 aj/nj 5/2007 aj/nj
6/2007 aj/nj 6/2007 aj/nj

2006

1/2006 aj/nj 1/2006 aj/nj
2/2006 aj/nj 2/2006 aj/nj
3/2006 aj/nj 3/2006 aj/nj
4/2006 aj/nj 4/2006 aj/nj
5/2006 aj/nj 5/2006 aj/nj
6/2006 aj/nj 6/2006 aj/nj