cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

COT - Celý o turismu

COT - Celý o turismu

B2B časopis pro management v cestovním ruchu

COT - Celý o turismu, B2B měsíčník pro český a slovenský trh s tradicí od roku 1997, je uznáván jako nejlepší odborný titul v cestovním ruchu.

V členění do rubrik • Téma měsíce • Destinace měsíce • Region měsíce • Marketing • Technologie •  Legislativa • Personalistika • Data a analýzy • Finance • Trendy a inovace • Asociace • Networking se zabývá všemi aspekty příjezdového, výjezdového i domácího turismu.

Cílové skupiny

  • majitelé a management cestovních kanceláří a agentur
  • majitelé a management hotelů a restaurací a hoteloví dodavatelé
  • management leteckých, autobusových, železničních a lodních dopravců
  • poskytovatelé služeb v cestovním ruchu (zábavní a tematické parky, skiareály, muzea a další)
  • pracovníci státní správy a samosprávy, neziskových a nevládních organizací
  • destinační management
  • MICE organizátoři
  • vyučující a studenti SŠ a VŠ cestovního ruchu a hotelnictví
  • a další profesionálové v cestovním ruchu

COT - Celý o turismu COT plus

iCOT.cz – součástí předplatného je přístup do zaheslované části specializovaného portálu iCOT.cz. Vedle denně aktualizovaného zpravodajství z cestovního ruchu mohou předplatitelé exkluzivně využívat i elektronický archiv časopisu COT - Celý o turismu sahající až do roku 2001.

Elektronický newsletter – aktuální zpravodajství z oboru distribuované každou sudou středu do e-mailových schránek předplatitelů

COTakhle snídani na téma… - redakce COT - Celý o turismu pravidelně rozpoutává debatu o aktuálních problémech oboru. Do diskuze během diskuzních snídaní zapojuje pečlivě vytypované odborníky i zájemce z řad čtenářů.

Další odborné eventy – časopis je vyhledávaným mediálním partnerem mnoha odborných konferencí, seminářů a veletrhů v oblasti cestovního ruchu, na nichž je dále rozšířena distribuce. Redakce se též podílí na obsahu takových eventů.

Distribuce

  • stálý předplatitelský kmen
  • řízená adresná distribuce
  • distribuce na veletrzích a odborných akcích

Základní údaje

Náklad: 6 500 ks (náklad ověřován v ABC ČR)
Elektronický newsletter:
více než 4000 aktivních e-mailů
Periodicita: měsíčník
Forma: tištěná, specializovaný portál

Roční předplatné 649 Kč

Předplatné objednávejte ZDE

 ABC

 

 

Březen 2017

Obsah čísla

  • Téma měsíce: Služební cesty, city trips
  • Destinace měsíce: Severní a Jižní Amerika
  • Region měsíce: Praha
  • Marketing
  • Technologie
  • Outgoing & Incoming
  • Legislativa
  • Finance
  • Data a analýzy
  • Personalistika
  • Asociace
  • Networking

Vyšlo: 8.3.2017

Harmonogram a témata pro rok 2017

Mediakit ke stažení

Měsíc Uzávěrka Datum vydání
leden 8.12.2016 2.1.2017
únor 16.1.2017 8.2.2017
březen 13.2.2017

8.3.2017

duben 13.3.2017 4.4.2017
květen 11.4.2017 5.5.2017
červen 15.5.2017 6.6.2017
letní vydání 13.6.2017 10.7.2017
září 14.8.2017 3.10.2017
říjen 11.9.2017 4.10.2016
listopad 16.10.2017 6.11.2017
prosinec 13.11.2017 5.12.2017

Formáty ploch a ceník inzerce

Formát na spad (+ 3mm na spad)
Plocha Formát Rozměr (mm) Cena
Ceník základních ploch
2/1 1/1 210x297 (2x) 76 000 Kč
1/1 1/1 210 x 297 42 000 Kč
1/3 70 x 244 18 000 Kč
Speciální formát

75 x 244

(sloupec u obsahu)

22 000 Kč
1/2 1/2 podval 188 x 118 26 000 Kč
 
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky 1/1 210x297 80 000 Kč
2. strana obálky 1/1 210x297 60 000 Kč
3. strana obálky 1/1 210x297 55 000 Kč
Přebal přes obálku  500x60 50 000 Kč
Vklad (leták do velikosti A4) 35 000 Kč
 
Příplatek 10 % za umístění na konkrétní pozici.

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury. Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Petr Ulrych
šéfredaktor COT - Celý o turismu
+420 226 257 742
Mgr. Ivan Pirohanič
project manager
+420 226 257 733
Martin Nerad
project manager
+420 226 257 734
Martin Kubelka
project manager
+420 226 257 744
Ing. Libuše Řezníčková
project manager
+420 226 257 732
Gaja Koláčková
redaktorka
+420 226 257 742

Máte dotaz?

Tématické bloky některých vydání lze číst v on-line listovací verzi, taková čísla jsou označena slovem "listovací".