cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

LOL

LOL

Časopis pro cestující dopravce Leo Express zaměřený na cílovou skupinu 15 – 26

Časopis LOL

Ať ta cesta na palubách dopravce Leo Express rychleji utíká

Tištěný časopis a sociální sítě? Na první pohled dvě naprosto odlišná média. Proč by se ale nemohla propojit a vytvořit tak zcela unikátní obsah? V dnešní době stále populárnější sociální síť Instagram vzájemně navazuje na provokativní rubriky časopisu LOL. Obsah vyzývá čtenáře k přímé interakci s časopisem i redakcí. Ale to není jediné, v čem jdeme s dobou. Zatraceně čtivý obsah a originální grafické prvky najdete na recyklovaném papíru.

A co vám tedy cestu zpříjemní?  

  • novinky ze sociálních sítí a online médií
  • témata z oblastí zdravého životního stylu, designu, módy, kultury, sportu, moderních technologií
  • rozhovory se zajímavými osobnostmi
  • příběhy ze života

a překvapení se v každém čísle taky najde!

O Leo Express

Leo Express je soukromá multimodální dopravní skupina, která spojuje víne než 120 měst v 7 zemích Evropy. V roce 2017 začal provozovat železniční dopravu v Německu mezi Berlínem a Stuttgartem, jako první český osobní železniční dopravce tak provozuje dopravu mimo ČR a Slovensko. V červenci 2018 spustil provoz na železniční trase Praha – Krakow, a stal se tak prvním osobním komerčním dopravcem na polských kolejích.

Za první pololetí roku 2018 ujely LE autobusy 1 350 000 kilometrů. Takže by více než 30krát objely celou planetu Zemi. Zdvojnásobilo se také využití vyšší třídy Business.



CÍLOVÁ SKUPINA / STRUKTURA ČTENÁŘŮ

Mladí lidé 15 - 26

Ženy - 55%

Muži - 45%

 

DISTRIBUCE

•Ve vlacích společnosti Leo Express
•V autobusech Leo Express
•V minibusech Leo Express
•Partnerské akce společnosti Leo Express – hudební festivaly, kulturní a sportovní akce a další aktivity oslovující danou cílovou skupinu.
•Leo Express se zavázal do roku 2020 snižovat odpady na palubě, proto se bude nový časopis tisknout na    recyklovaný papír.
 
Vedle internetu, který považují za médium poskytující spíš zábavu než informace, poslouchají teenageři rádi hudbu (výběr vlastní hudby či playlisty hudebních aplikací), návštěvu kin považují spíš za společenskou událost. Televizi samostatně příliš nesledují, případně se s rodiči dívají na zpravodajství. Rádia a noviny také nejsou v centru zájmu, u časopisů si ale vybírají tematické magazíny, které je zajímají. 
 

Harmonogram pro rok 2019

1/2019 (4. - 7. / 2019)

11. 02. 2019

29.03. 2019
2/2019 (8. - 11. / 2019)

10. 06. 2019

26. 07. 2019
3/2019/2020 (12. /2019 - 3. 2020)

14.10. 2019

29. 11. 2019
Marek Hubač
ředitel redakcí
+420 226 257 724
Tomáš Zelinka
project manager
+420 735 177 676
Be the Best,, Komora.cz, Best for Events, Leo Express, Mywings ČJ/AJ, Mywings HU/AJ, Mywings PL/AJ, Mywings SK/AJ
Linda Pacourková
šéredaktorka - LOL
+420 226 257 741
Zlata Hrdličková
Produkční
+420 703 147 075

Máte dotaz?