cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Komora.cz

Komora.cz

B2B časopis pro českého podnikatele a manažera

Měsíčník KOMORA.cz je již 15 let úspěšným B2B titulem Hospodářské komory České republiky (HK ČR). Čtenářům poskytuje aktuální informace o hospodářství, ekonomických podmínkách a právních předpisech týkajících se podnikání. Přináší rady spojené s podnikatelskou činností z oblasti legislativy, daňové problematiky a dalších oborů. Poskytuje poradenství k financování projektů z Evropských fondů. Představuje profily špičkových českých podnikatelů  a manažerů, věnuje se výrazným podnikatelským tématům. KOMORA.cz je nejen průvodcem světem podnikání a byznysu, ale také inspirací v oblasti životního stylu.

O Hospodářské komoře České republiky
HK ČR sdružuje téměř 14 000 členů (právnických i fyzických osob) organizovaných v 66 regionálních a 84 oborových asociacích HK ČR, které zaměstnávají téměř dvě třetiny ekonomicky aktivního obyvatelstva ČR a jejich podíl na celkovém HDP tvoří 60 %.

Distribuce

  • adresná jmenovitá distribuce cílovým skupinám
  • více než 14 000 firem - členům HK ČR
  • jednotlivým kancelářím Hospodářské komory na různých stupních hierarchie a začleněným živnostenským společenstvím (66 regionálních a 84 oborových asociací)
  • V.I.P. osobnostem českého politického, společenského a hospodářského života
  • všem ambasádám ČR a Českým centrům v Evropě, vládním agenturám, státní správě
  • 81 senátorům, 200 poslancům, primátorům, starostům v obcích nad 5 000 obyvatel
  • vrcholovému managementu firem

Komora.cz Komora plus

Odborné konference – časopis je mediálním partnerem odborných konferencí a seminářů

Společenská setkání – čtyřikrát ročně jsou pořádány společenské akce pro cca 100 významných osobností z řad úspěšných podnikatelů, manažerů i zástupců státní správy.

Základní data

Náklad: 16 000 ks (náklad ověřován v ABC ČR)
Periodicita: měsíčník
Forma: tištěná a elektronická (on-line listovací) umístěná na významných portálech elektronických médií

ABC

Létní vydání 2016

Obsah čísla

  • Vladimír Tuka: "Žijte život, který Vás baví. Žijte svou vášeň."
  • Vzdělávání manažerů podporuje konkurence schopnost firem
  • Headhunting - ano, nebo ne?
  • Zahraniční mise Hospodářské komory
  • pardubickou Explosii zachránila silná vůle

Vyšlo: 1.7.2016

Harmonogram pro rok 2016

Mediakit ke stažení

Měsíc Uzávěrka Datum vydání
leden 2.12.2015 4.1.2016
únor 5.1.2016 1.2.2016
březen 2.2.2016 1.3.2016
duben 7.3.2016 1.4.2016
květen 4.4.2016 2.5.2016
červen 4.5.2016 1.6.2016
červenec/srpen 2.6.2016 1.7.2016
září 4.8.2016 1.9.2016
říjen 6.9.2016 3.10.2016
listopad 5.10.2016 1.11.2016
prosinec 31.10.2016 1.12.2016

Formáty ploch a ceník inzerce

MEDIAKIT KE STAŽENÍ

Plocha Formát

Rozměr
(mm)

Cena
Ceník základních ploch
2/1 1/11/1

210x297

(+ 3 mm na spad)

(2x)

149 000 Kč
1/1 1/1

210 x 297

(+ 3mm na spad)

79 000 Kč
1/2 1/2 šířka 188 x 130
45 000 Kč
1/3 výška 1/3 komora 60 x 264
29 000 Kč
1/3 šířka 1/3 šířka 188 x 85 29 000 Kč
1/4 1/4 komora 124 x 96
26 000 Kč
patka patka 60 x 60
15 000 Kč
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

129 000 Kč
2. strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

99 000 Kč
3. strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

89 000 Kč
Vkládání     od 3,50 Kč/ ks
 
Příplatek 10 % za umístění na konkrétní pozici.
Sleva pro členy Hospodářské komory ČR 35 %.

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury. Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Ing. Pavel Novotný
project manager
+420 226 257 728
Lucie Prchalová
project manager
+420 226 257 743
Dagmar Klimovičová
šéfredaktorka Komora.cz
+420 226 257 741
Bc. Veronika Danešová
project manager
+420 226 257 743
Lukáš Jelínek
project manager
+420 226 257 730

Máte dotaz?