cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Komora.cz

Komora.cz

B2B časopis pro českého podnikatele a manažera

Měsíčník KOMORA.cz je již 15 let úspěšným B2B titulem Hospodářské komory České republiky (HK ČR). Čtenářům poskytuje aktuální informace o hospodářství, ekonomických podmínkách a právních předpisech týkajících se podnikání. Přináší rady spojené s podnikatelskou činností z oblasti legislativy, daňové problematiky a dalších oborů. Poskytuje poradenství k financování projektů z Evropských fondů. Představuje profily špičkových českých podnikatelů  a manažerů, věnuje se výrazným podnikatelským tématům. KOMORA.cz je nejen průvodcem světem podnikání a byznysu, ale také inspirací v oblasti životního stylu.

O Hospodářské komoře České republiky
HK ČR sdružuje téměř 14 000 členů (právnických i fyzických osob) organizovaných v 66 regionálních a 84 oborových asociacích HK ČR, které zaměstnávají téměř dvě třetiny ekonomicky aktivního obyvatelstva ČR a jejich podíl na celkovém HDP tvoří 60 %.

Distribuce

  • adresná jmenovitá distribuce cílovým skupinám
  • více než 14 000 firem - členům HK ČR
  • jednotlivým kancelářím Hospodářské komory na různých stupních hierarchie a začleněným živnostenským společenstvím (66 regionálních a 84 oborových asociací)
  • V.I.P. osobnostem českého politického, společenského a hospodářského života
  • všem ambasádám ČR a Českým centrům v Evropě, vládním agenturám, státní správě
  • 81 senátorům, 200 poslancům, primátorům, starostům v obcích nad 5 000 obyvatel
  • vrcholovému managementu firem

Komora.cz Komora plus

Odborné konference – časopis je mediálním partnerem odborných konferencí a seminářů

Společenská setkání – čtyřikrát ročně jsou pořádány společenské akce pro cca 100 významných osobností z řad úspěšných podnikatelů, manažerů i zástupců státní správy.

Základní data

Náklad: 16 000 ks (náklad ověřován v ABC ČR)
Periodicita: měsíčník
Forma: tištěná a elektronická (on-line listovací) umístěná na významných portálech elektronických médií

ABC

Červen 2017

Obsah čísla

  • Vladimír Dlouhý: "Hlas podnikatelů je konečně slyšet"
  • Logistika 2017: Za moderní technologie se firmy v Česku stydět nemusí
  • Vysokou rychlostí k nové kultuře železnice
  • Hana Šmejkalová: "Nelétám nízko. Blízko čeká opravdu máloco."
  • Francie

Vyšlo: 8.6.2017

Harmonogram pro rok 2017

Měsíc Uzávěrka Datum vydání
leden 03.11.2016 15.12.2016
únor 04.01.2017 01.02.2017
březen 01.02.2017 01.03.2017
duben 06.03.2017 03.04.2017
květen 04.04.2017 02.05.2017
červen 04.05.2017 01.06.2017
červenec/srpen 02.06.2017 30.06.2017
září 07.08.2017 01.09.2017
říjen 04.09.2017 02.10.2017
listopad 03.10.2017 01.11.2017
prosinec 06.11.2017 01.12.2017

Formáty ploch a ceník inzerce

MEDIAKIT KE STAŽENÍ

Plocha Formát

Rozměr
(mm)

Cena
Ceník základních ploch
2/1 1/11/1

210x297

(+ 3 mm na spad)

(2x)

120 000 Kč
1/1 1/1

210 x 297

(+ 3mm na spad)

79 000 Kč
1/2 1/2 šířka 188 x 130
42 000 Kč
1/3 výška 1/3 komora 60 x 264
29 000 Kč
1/3 šířka 1/3 šířka 188 x 85 29 000 Kč
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

129 000 Kč
2. strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

99 000 Kč
3. strana obálky 1/1

210x297

(+ 3mm na spad)

89 000 Kč
Vkládání     od 3,50 Kč/ ks
 
Příplatek 10 % za umístění na konkrétní pozici.
Sleva pro členy Hospodářské komory ČR 35 %.

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury. Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Zdeněk Tvrdý
project manager
+420 226 257 728
Lucie Prchalová
project manager
Bc. Veronika Danešová
project manager
+420 226 257 743

Máte dotaz?