cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Globus Bonus

Globus Bonus

Zákaznický časopis řetězce hypermarketů Globus

Globus Bonus je B2C magazín, určený zákazníkům řetězce Globus. Obsahuje řadu informací o zákaznických aktivitách řetězce, o novinkách, gastronomických a módních trendech, užitečné rady o cestování, zahradě, inspiraci pro volný čas a také o promoakcích a nabídce věrnostního zákaznického programu. Oblíbenou součástí časopisu jsou články o zdraví, vztazích, rodině a dětech.

O řetězci Globus

Hypermarkety Globus jsou plnosortimentní obchodní domy, které nabízejí širokou škálu produktů prověřené kvality za dostupné ceny. V našich obchodech najdou zákazníci přibližně 15 000 artiklů v sortimentu potravin a 45 000 artiklů v nepotravinářském zboží. V Baumarktech je možné vybírat z nabídky 30 000 položek výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost. Řetězec Globus klade důraz především na čerstvost a kvalitu nabízených produktů. Specialitou obchodních domů je proto vlastní uzenářská výroba a pekárna se skutečně širokou nabídkou denně čerstvých výrobků. Každý hypermarket má i vlastní restauraci. Hypermarkety Globus a Baumarkty ročně navštíví 35 miliónů návštěvníků.

Cílové skupiny

  • široká veřejnost ve městech nad 100 000 obyvatel
  • žena 25+

Distribuce

  • 75 % účastníci věrnostního programu Globus Bonus
  • 25 % běžní zákazníci řetězce Globus

Základní údaje

Náklad: 6 000 ks
Periodicita: čtvrtletník

1/2016 (Jaro)

Obsah čísla

  • PŘICHÁZÍME NA POMLÁZKU
  • MÁSLOVÝ MAZANEC
  • PRÁCE, KTERÁ VONÍ
  • UZENÉ OD NAŠICH ŘEZNÍKŮ
  • PŘÍBĚH JABLKA
  • RECEPTY PRO VÁS
  • ŽIVÁ STRAVA, ANO ČI NE?
  • MÓDNÍ TRENDY
  • ZAČÍNÁME BĚHAT
  • OBLEČENÍ PRO SPORT A VOLNÝ ČAS
  • OUTDOOROVÉ POSEDLOSTI
  • JARNÍ ÚKLID SNADNO A RYCHLE
  • GLOBUS BONUS
  • JAK NA ALERGIE?

Vyšlo: 22.2.2016

Harmonogram pro rok 2016

Vydání Uzávěrka Datum vydání
1/2016 18.1.2016 22.2.2016
2/2016 11.4.2016 20.5.2016
3/2016 18.7.2016 22.8.2016
4/2016 13.10.2016 21.11.2016

 

 

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury. Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Petr Karban
šéfredaktor korporátních titulů
+420 226 257 721

Máte dotaz?

Magazín hypermarketu Globus je v produkci C.O.T. media od roku 2012. Veškerá níže uvedená vydání lze číst on-line v listovací verzi PDF.