cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

C.O.T. media vydává nový B2B titul

Portfolio B2B časopisů pražského vydavatelství C.O.T. media se rozrostlo o titul HKP - Zpravodaj Hospodářské komory hl. města Prahy. Dvouměsíčník je zaměřen na podnikatelské prostředí a jeho rozvoj v metropoli. Zároveň přináší aktuální zprávy z činnosti pražské hospodářské komory. HKP se tak stal dalším z úspěšných ekonomických titulů vydavatelství C.O.T. media.

Časopis prošel kompletní vizuální a obsahovou proměnou. „Naším záměrem bylo jej více zatraktivnit a podnikatelům, členům HKP přinášet každé dva měsíce kompaktní a exkluzivní informace, které se dotýkají jejich každodenního podnikatelského života v Praze. Zároveň je naším cílem poskytovat v magazínu prostor samotným podnikatelům. Chceme, aby byl časopis živou platformou, kde se budou střetávat nejrůznější názory pražských podnikatelů,“ upřesňuje šéfredaktorka titulu Kateřina Bártová.

Proměnu v posledních měsících zaznamenaly i další dva tituly z produkce vydavatelstvíKomora.cz a Be the Best.

Novou grafickou podobou prošel také měsíčník Hospodářské komory ČR Komora.cz., který je v portfoliu vydavatelství již dva roky. „Při tvorbě nového layoutu pro nás byly stěžejní dva aspekty. Chtěli jsme co nejvíce vyhovovat požadavkům podnikatelů, kteří jsou čtenáři Komory.cz a zároveň být v segmentu B2B podnikatelských titulů originálním magazínem,“ dodává vedoucí ekonomické redakce a šéfredaktorka Komory.cz a Be the Best Vlasta Holéciová.

Čtvrtletník pro český top management Be the Best, který vydavatelství C.O.T. media vydává ve spolupráci se sdružením Comenius zaznamenal výrazně podstatnější změny. Nový je nejen formát a grafická tvář, ale i obsahová podoba tohoto úspěšného titulu. „Soustředili jsme se především na to, abychom časopis ještě více přiblížili tomu, kdo jej čte a výrazněji jej tak odlišili od měsíčníku Komora.cz. Grafika je tedy oproti Komoře vzdušnější i témata tíhnou spíše ke společensko-manažerským oblastem. Navzdory změnám nás ovšem stále zajímá reflexe lídra v 21. století,“ uzavírá Vlasta Holéciová.

C.O.T. media vydává nový B2B titul