cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Be the Best

Be the Best

Klubový manažerský časopis

Anatomie úspěchu

V duchu podtitulu, který jsme spojili s názvem Be the Best, jsou těžištěm tohoto klubového magazínu příběhy českých podnikatelských úspěchů, které přesahují čas či prostor. Be the Best ale nepřináší pouze rozhovory s lidmi z nejvyšších pater českého podnikatelského prostředí, sledujeme i realitu a skutečné dění, všímáme si ekonomických trendů a mapujeme také prostředí a vztahy, které mají vliv na vedení a správu úspěšných firem či projektů. Vzhledem k tomu, že každé číslo má své ústřední téma, vytváříme i prostor pro odbornou diskusi a analýzu stavu či vývoje českého ekonomického prostředí či jeho jednotlivých částí.

Lifestylový pohled nevynechává ani novinky z oblasti luxusního zboží, služeb, designu, módy nebo vysoké gastronomie, aby se mohl stát i pro vás inspirací. Partnerem časopisu je nezisková společnost Comenius, která svými aktivitami podporuje komunikaci mezi světem byznysu a politiky. V časopise tak nechybí ani reportáže z pravidelných prestižních akcí, jako jsou diskusní večeře Kulaté stoly Comenia, Evropské Bankovní & Finanční Fórum, konference Klíčové faktory úspěchu a každoroční slavnostní vyhlášení žebříčku Českých 100 Nejlepších.

Cílové skupiny

  • majitelé a vrcholový management firem
  • podnikatelé a vedení velkých a středních firem
  • vedoucí pracovníci s podřízenými útvary
  • zástupci státní správy a účastníci doprovodných odborných akcí
  • lidé s vyšším vzděláním a nadprůměrnými příjmy

Be the Best BTB Plus

Comenius – strategický partner časopisu.

Odborné konference–pořádáme či spolupořádáme nejrůznější networkingové akce.

Křest magazínu – u příležitosti každého vydání jsou pořádány klubové společenské akce pro cca 100 významných osobností z řad úspěšných podnikatelů, manažerů i zástupců státní správy.

Distribuce

  • adresná jmenovitá distribuce klubovým členům
  • adresná jmenovitá distribuce účastníkům seminářů a networkingových akcí
  • prostory letišť v Brně a Ostravě
  • vybrané restauranty v Praze
  • lobby vybraných hotelů a wellness zařízení nejvyšší kategorie
  • vybraná česká golfová hřiště
  • privátní kliniky a estetická zařízení

Základní údaje

Náklad:  10 000 ks (náklad ověřován v ABC ČR)
Periodicita: čtvrtletník
Forma: tištěná, elektronická (on-line listovací) umístěná na významných portálech elektronických médií

ABC

Léto 2016

Obsah čísla

  • Téma: Rodinné firmy
  • Koňská síla
  • Respekt a pokora
  • Jedinečnost
  • Dědictví historie
  • Rodina
  • Událost

Vyšlo 28.6.2016

Harmonogram pro rok 2016

Mediakit ke stažení

Vydání Uzávěrka Datum vydání
Jaro 16.2.2016 4.4.2016
Léto 9.5.2016 21.6.2016
Podzim 7.9.2016 19.10.2016
Zima 7.11.2016 13.12.2016

 

 

Formáty ploch a ceník inzerce

MEDIAKIT KE STAŽENÍ

Plocha Formát

Rozměr
(mm)

Cena
Ceník základních ploch
2/1 1/11/1

229x297

(+ 3 mm na spad)

(2x)

120 000 Kč
1/1 1/1

229 x 297

(+ 3mm na spad)

80 000 Kč
1/1 na zrcadlo 1/1 zrcadlo 200 x 248 80 000 Kč
1/2 1/2 Be the Best 200 x 121
48 000 Kč
Sloupec BEST 1/3 komora 77 x 248
42 000 Kč
1/3 1/3 šířka 200 x 79
36 000 Kč
1/4 BEST 1/4 Be the Best 159 x 79
29 000 Kč
Ceník zvláštních ploch
Zadní strana obálky 1/1

229 x 297

(+ 3mm na spad)

140 000 Kč
2. strana obálky 1/1

229 x 297

(+ 3mm na spad)

110 000 Kč
3. strana obálky 1/1

229 x 297

(+ 3mm na spad)

90 000 Kč
 
Příplatek 10 % za umístění na konkrétní pozici.

Datová média pro dodání podkladů

  • Všechny podklady je nutné dodávat pouze v elektronické podobě.
  • Podklady je možné dodávat pro obě platformy (Mac i PC) na CD a DVD.
  • Bez kontrolního nátisku neodpovídá vydavatelství za výslednou podobu inzerátu.

Hotové podklady – preferujeme:

  • Adobe Acrobat – ve formátu PDF (Adobe Acrobat) v tiskové kvalitě (nastavení Press Optimize nebo komerční tisk, obrázky rozlišení 300 dpi, texty v křivkách). Podklady nelze dále upravovat.
  • U celostran nezapomeňte přidat spad min. 3 mm. U vizitek stačí 2 mm.
  • Velikost zpracovaného inzerátu musí přesně odpovídat rozměru uvedenému v objednávce.

Podklady pro další zpracování

  • Dodání loga
    a) v křivkách Adobe Illustrator a PDF (texty převést do křivek nebo přiložit fonty, barvy CMYK)
    b) v rastru TIFF a JPEG rozlišení 600 dpi (barvy CMYK) Při nedodržení barevnosti CMYK neručí vydavatelství za správnou barevnost loga.
  • Dodání obrázků
    a) ve formátu EPS, TIFF a JPEG v rozlišení min. 304 dpi, barvy CMYK (min. velikost u barevné fotografie JPEG je 315 kB a u TIFF 1,3 MB, jedná se o fotografii velikosti 60x42 mm)
    b) kvalitní fotografie (maximální použití je do 100 % velikosti fotografie)

Při nedodržení zde uvedených technických specifikací budou podklady vráceny k přepracování. Nepoužitelné jsou obrázky a loga ve formátu DOC, GIF, PPT či v nízkém rozlišení. V ceně grafického zpracování jsou zahrnuty 2 korektury. Za každou další korekturu, která bude potřeba z důvodu změny zadání, bude připočítána částka 500 Kč k ceně inzerce.

Petr Karban
šéfredaktor korporátních titulů
+420 226 257 721
Marek Hubač
vedoucí redakce
+420 226 257 724
Lucie Prchalová
project manager
+420 226 257 743
Sabina Stehnová
redaktorka
+420 226 257 735
Lucie Slováková
redaktorka
+420 226 257 735
Bc. Veronika Danešová
project manager
+420 226 257 743
Lukáš Jelínek
project manager
+420 226 257 730

Máte dotaz?